Reacties

Reacties 101 - 150 van 237

Naam Reactie Datum
Marion Zo ook die foto's zien er niet verkeerd uit.… 20 mei '15
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie en Niek, Een dagje niksen is ook fijn om… 19 mei '15
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie en Niek. Wat is de wereld met zijn dieren… 18 mei '15
Marion Waauw, schitterende foto's. Ik had ze op Facebook… 18 mei '15
Ankie Schenning Hoi marion, ik heb dit blog aan gemaakt toen we naar… 18 mei '15
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie en Niek. Geweldig knap van jullie maar zeker… 18 mei '15
Daisy Klinkt gaaf! Oh wat heerlijk genieten zal het zijn! 17 mei '15
Amy Klinkt als het paradijs daaro! Geniet ervan! x 17 mei '15
Jeanne van Puijenbroek Wat een gebouw ,geweldig mooi, hoe krijgen ze het… 17 mei '15
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie en Niek, Wat een mooie en bijzondere reis,… 17 mei '15
Marion Ha vakantiegangers, Wat een weertje daar zeg. Hier… 16 mei '15
Els Heel veel plezier! 15 mei '15
Marion Ha broertje en schoonzusje, Fijn dat de reis allemaal… 15 mei '15
Jeanne van Puijenbroek hoi Ankie en Niek , Fijn om te horen dat de reis vlot… 15 mei '15
Marion Ha dametjes van het goede leven, Het is herfst in… 26 aug. '14
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie en Christie. ZO op de foto,s te zien hebben… 26 aug. '14
Marion Ha Ankie en Christie, Ja ik krijg het stiekum in de… 25 aug. '14
Marion Ha vakantiegangers, Jeminee dat loopt daar gewoon… 25 aug. '14
Jeanne van Puijenbroek Hallo, Ankie en Christie, Fijn om te weten dat de… 24 aug. '14
Marion Ha Ankie en Christie, ik hoorde inderdaad dat de reis… 24 aug. '14
Jeanne van Puijenbroek Hoi Amy, Ankie ,Niek De terugreis is aan gebroken… 12 aug. '14
Marion Prachtige foto's. 12 aug. '14
Marion Nou dat maakte dan weer veel goed, en zeker dat jullie… 12 aug. '14
Marion Dat was dus inderdaad een iets minder geslaagde dag.… 12 aug. '14
Marion Geniet er nog even lekker van. Maar...........als… 10 aug. '14
Marion Ik zou zeggen genieten maar. Enne...........gullie… 10 aug. '14
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie ,Niek, Kenneth, Amy. Wat een mooie reportage… 25 jul. '14
Marion Ja dat vind ik ook. Hele mooie foto's. Zo dus… 23 jul. '14
Daisy Wat een mooie fotos en verhalen! Fijn te lezen dat… 23 jul. '14
Marion Kijk, dat weet ik dan nog wel. Wij waren in oktober… 22 jul. '14
Robin Brugman Ha familie, Wat een mooie verhalen zeg om te lezen.… 21 jul. '14
Marion Ha lieve vakantiegangers, ik betwijfel dus of mijn… 21 jul. '14
Marion Ge kunt nou immel nie aaltij alles nor wens hebbe.… 19 jul. '14
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie ,Niek en Kenneth, Amy, Wat een stomme reactie… 19 jul. '14
Jeanne van Puijenbroek ila en Max 19 jul. '14
Marion Ha vakantievrienden, Zowel Robin als jij Ankie hadden… 17 jul. '14
Marion Ha luitjes, Jemig wat een prachtige plaatjes zeg.… 17 jul. '14
Robin Brugman Wat een leuke verhalen en prachtige foto's! Zo… 17 jul. '14
Familie Schenning Het begstroompje loopt onder ons balkon door en de… 16 jul. '14
Marion Ha luitjes, Leuk om weer het laatste nieuws te kunnen… 15 jul. '14
Marion Goedemorgen, Ankie ik zag het inderdaad even later… 15 jul. '14
Jeanne van Puijenbroek Hoi Ankie,Niek, Kenneth,Amy. Fijn dat jullie goed… 14 jul. '14
Marion Ha vakantiegangers. Ik weet niet of het helemaal goed… 14 jul. '14
Marion Ha vakantiegangers, Ook bij jullie mooi weer zo te… 14 jul. '14
Marion Ha vakantiegangers, leuk dat we weer via deze weg… 13 jul. '14
Jeanne van Puijenbroek Hoi Vakantiegenieters, Hoe is het jullie nog volop… 8 jul. '13
Familie Schenning Bedankt voor jullie reacties. Wij krijgen ze wel,… 6 jul. '13
Marion Ha broertje en de rest, Ik weet niet of jullie een… 5 jul. '13
Marion Lieve vakantiegangers, Op de eerste plaats bedankt… 4 jul. '13
Jeanne van Puijenbroek Beste familie. Lekker liggen in de zon dat dat ook… 4 jul. '13

« Vorige 1 2 3 4 5 Volgende »