2014 dag 3 carcassonne

13 juli 2014 - Carcassonne, Frankrijk

Na even in nimes rondgelopen te hebben zijn we naar Carcassonne gereden. We hebben een super apartementje, net buiten de muren  van het kasteel en dus met uitzicht op de cite. We zouden vanaf ons balkonnetje naar het vuurwerk kunnen kijken,maar  zien dan de pijlen niet ect omhoog gaan.

Vandaag naar het kasteel zelf geweest en op de brug om te kijken waar we morgen moeten gaan staan. Nu naar de WK-finale aan het kijken.

1. Marion:
    Ha vakantiegangers,

Ook bij jullie mooi weer zo te zien aan de foto's. Hier ook heerlijk weer vandaag. En ook heel veel moois te zien daar nietwaar? Zijn jullie nu nog in Carcassonne of inmiddels weer doorgereden naar de volgende stek. Heerlijk om dit zo elke keer weer te lezen. Ja jullie weten het ondertussen wel, ik hou wel van die leuke, gezellige vakantieverhalen. Dus ik zou zeggen geniet verder met volle teugen en ik kijk weer uit naar het volgende verslag.
    Groetjes uit een zonnig Goirle
  2. Marion:
    14 juli 2014
    Ha vakantiegangers. Ik weet niet of het helemaal goed is gegaan, maar ik had een reactie geplaatst maar zie hem dus nergens meer. Maar goed, maakt niet uit doen we het gewoon nog een keer. Zo aan de foto's te zien hebben jullie net als wij ook mooi weer. En ook heel veel mooie dingen te zien. Jullie weten inmiddels wel dat ik het heerlijk vind om op de hoogte te worden gehouden van de vakantiebelevenissen. Zitten jullie op dit moment nog in Carcassonne of inmiddels al weer ergens anders? Ik zou zeggen geniet er nog van met volle teugen en ik zie weer uit naar het volgende vakantieverslag. Heel veel groetjes van ons allemaal.
  3. Jeanne van Puijenbroek:
    Hoi Ankie,Niek, Kenneth,Amy.
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een heel leuk apartementje hebben. En al wat van de omgeving hebben gezien geweldig toch.
    Groetjes Ton en Jeanne.