2014 dag 2 Autun en Avignon

13 juli 2014 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Kenneth weet veel over deze streek en om nu terug te rijden naar Dijon is gekkenwerk, dus komt de kathedraal van Autun op het programma gezet. Heel mooi. Daarna doorgereden naar Avignon, maar het was toch al wel een rode zaterdag, dus  veel files gehad. Om half 7 stonden voor het Paleis van de Pausen, want de pausen hebben ook  ooit in Avignon gezeteld. Precies om half 8 waren we klaar en dat was tevens de sluitingstijd. Daarna meteen in de auto naar Nimes voor het volgende hotel (wijs geworden van de eerste dag hadden we dat snel 's morgens bij McDonalds (wifi) zitten boeken.) En 's avonds de tweede helft van nl- Brazilië gekeken.

1. Marion:
    13 juli 2014
    Ha vakantiegangers, leuk dat we weer via deze weg op de hoogte worden gehouden van jullie vakantie-avonturen.
    Ook via fb had ik al wat gelezen. Jammer dat jullie geen hotel konden vinden in Dijon, maar de foto's die ik nu zie zien er ook niet verkeerd uit.
    Hoe is het weer daar? Hier was het gisteren droog, maar somber. De zo'n was nergens te bekennen. Temperatuur is niet slecht, maar zomer......... Nee dat mag wel wat beter worden.

Nou luitjes ik zou zeggen een hele goede vakantie verder en we zijn natuurlijk benieuwd wat jullie allemaal nog gaan verder gaan beleven. Veel liefs uit Goirle.