Londen dag 3

10 augustus 2014 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Vandaag loopt niet helemaal zoals gehoopt. We staan op en het regent pijpenstelen. De straten staan blank, de putten lopen over; het staartje van een orkaan.

Dus maar even gewacht en vervolgens met de trein naar Westminster. Eerst een kaartje voor de boottocht. Tijdens de tocht regende het van tijd tot tijd. Dan maar naar binnen naar de Westminster Abbey, maar die bleek gesloten op zondag. Volgende stap op het plan van vandaag: Oxfordstreet en Regentsstreet om te winkelen, maar ook vandaag was er nog het fietsevenement, dus moesten we een heel eind om lopen om het parcours te kunnen oversteken. Terwijl we dat wilden doen, barst er een gigantische regenbui los en in 2 minuten zijn we doorweekt. Gauw de Mac in gelopen,een  frietje gegeten en wat opgedroogd en toen dan eindelijk gaan winkelen en bij Topshop ook nog het een en ander gekocht. Langs de Theems terug om met de boot de rest van de terugtocht te doen, maar die bleek niet te gaan.