Curacao

14 mei 2015

Gisteren 13 mei, een voorspoedige reis gehad met de Arke dreamliner, een comfortabel vliegtuig. Hier aan gekomen ging het voor Antiliaanse begrippen  zelfs heel vlug. De grens over, de auto opgehaald en om half 8 waren we in het appartement. Het is een mooi sfeervol ingericht huis met een ontzettend grote veranda. Daar staat een bank en een grote eettafel en dat is nu al de favoriete plek. Het is hier 6 uur vroeger dus om 6 uur vanochtend waren we klaar wakker. Uit bed gegaan voor de zonsopgang, maar dat was niet veel.
Daarna ontbijt en vervolgens naar Wiilemstad. Omdat het hemelvaart is, is bijna alles dicht, maar we hebben wel heel veel van de stad gezien. We moeten nog een keer terug voor het slavernijmuseum. Wat gegeten bij rifford en vervolgens terug naar het appartement. Daar wat geluierd en om 20.00 uur naar Zanzibar voor een salsa-avond. Jee, wat kunnen die goed dansen. We durfden zelf nog maar amper maar toch een bachata gewaagd.

1. Jeanne van Puijenbroek:
    hoi Ankie en Niek ,

Fijn om te horen dat de reis vlot is verlopen.Een een ruim appartement is fijn dan kun je je benen nog eens voor bij dat alles op elkaar gepropt zit.
    Ik ben gisteren met Els naar de bokkerijer gefietst was gezellig.
    Bedankt voor het bericht en verder is het voor lullie genieten van al het mooi,s.
    Groeten Jeanne.
  2. Marion:
    Ha broertje en schoonzusje,
    Fijn dat de reis allemaal goed is verlopen en jullie heerlijk kunnen genieten op Curacao.
    Jullie vakantie gaat beginnen, Robin is vanmorgen om half 8 weer veilig geland op Schiphol en is als alles verder goed gaat om half 11 weer thuis.
    Heel veel plezier en geniet van al het moois daar en natuurlijk van de bruiloft. Wanneer is die precies.
    Liefs van Lucas en mij.
  3. Els: