11 augustus vissen en Seririt

12 augustus 2019 - Seririt, Indonesië

Niek en Christie gaan vandaag op barricudas vissen. Erik en Robert zouden ook mee gaan maar zij voelen zich niet lekker. Zij komen met 5 flinke vissen thuis. We maken ze schoon en leggen ze in de koelkast voor morgen.

Ankie, Kenneth en Lindsy wandelen naar de markt van Seririt. Het is vandaag een bijzondere dag voor de moslims,  denken we. Want we komen minstens 3 plekken tegen waar een koe wordt geslacht. Volgens Robert moet daarbij een geworden uitgesproken.  Een van de imams neemt ijn taak heel serieus en neemt het zekere voor het onzekere en zingt aan een stuk door Allah akbar. Heel hard en heel vals door luidsprekers met volume waar menig  festival jaloers op zou zijn.

De dames zijn vandaag vrij dus we moeten zelf voor de lunch zorgen. Dus na een lichte lunch luieren we allemaal aan het strand of het zwembad.

Voor het avondeten bakt Vic friet en Robert en Niek halen kippenpootjes bij de JFC (ipv KFC).

's Avonds een spelletje Saboteurs en dan gaan we al onze laatste nacht tegemoet.

1. Marion:
    12 augustus 2019
    Lieve vakantiegangers, zooooooooo wat gaat dat toch snel zeg. Zo vertellen jullie dat jullie voor bijna 4 weken naar Bali gaan en zo zijn jullie al weer bijna thuis.
    Een mooie dag nog en voor dinsdag alvast een hele goed en veilige reis naar huis. Liefs uit ons mooie dorpje.
  2. Daisy:
    12 augustus 2019
    Alvast een hele goede reis terug en jullie kunnen terugkijken op een hele mooie vakantie!