2014 dag 12 Barcelona en l'Estartit

23 juli 2014 - Torroella de Montgrí, Spanje

Na uitgecheckt te hebben, zijn we door het andere deel van de gothische wijk gaan lopen. Ons appartement lag in het Borne-deel. Het was heel leuk met allerlei kleine smalle straatjes, de voormalige fruit en groentenmarkt, wat nu een cultureel centrum was waar bovendien de opgravingen waren van het oude middeleeuwse Barcelona. Naar de Santa Maria del mar kerk geweest en als laatste naar de kathedraal van Barcelona. We waren er een klein half uurtje toen we allemaal vrij bruusk naar buiten werden gestuurd. Wat bleek vanaf 13.00 uur was het niet meer gratis. €6,00 per persoon.

Daarna in de auto gestapt en naar L'Estartit gereden, een enorm toeristisch dorpje met 50% Nederlanders op het strand. Maar ja dat wisten we van te voren . In de winkels verkopen ze calve pindakaas en hollandse speculaas, dus dan weet jet wel. Maar goed we hebben er lekker en goedkoop gegeten. Het appartementje is goed en er is ook een lekker zwembad bij, dus wij stellen het hier wel.

1. Daisy:
    23 juli 2014
    Wat een mooie fotos en verhalen! Fijn te lezen dat jullie het goed stellen daar!
    Geniet er nog maar van!
  2. Marion:
    23 juli 2014
    Ja dat vind ik ook. Hele mooie foto's. Zo dus jullie hebben toch ook weer even van de Hollandse sfeer kunnen proeven (en van het Hollandse eten misschien? ha ha ha). Ja jullie stellen het wel lees ik in de verhalen. Nou wij stellen het hier ook prima hoor. Megan vermaakt zich elke dag in het zwembad (thuis bij Daisy en Jan, bij ons in haar Woezel en Pip badje en vanmiddag bij Robin in het zwembad).
    Ik zou zeggen geniet lekker verder en bedankt weer voor het gezellige reisverslag. Daar ben ik dol op.