Curacao 17 mei 2015

17 mei 2015

Vandaag vroeg op pad naar Danny en Suus voor onze volgende 2 duiken. De eerste bij Play Kalki wat echt nog mooier was dan gisteren. Het lijkt wel of je door een tropisch aqarium zwemt. Daarna gegeten bij Sol Food, een Amerikaanse vrouw die op haar terras eten serveert op vrijdag, zaterdag en zondag. Daarna naar Playa Piskado, waar vissers hun afval in zee gooien en waardoor de plek blijkbaar schildpadden aantrekt. Snorkelend kon je al kleine zeeschildpadden zien, maar duikend ook hele grote. We hebben een stukje meegezwommen met schildpadden. Wat een ervaring! Daarna gedoucht bij Danny, Suus, Nikki en Guusje en vervolgens naar Lions dive and Beachresort, waar we lekker van een buffet gegeten hebben en vervolgens een paar bachata's gedanst op de klanken van een grote band.

1. Marion:
    18 mei 2015
    Waauw, schitterende foto's. Ik had ze op Facebook al voorbij zien komen. Wat een geweldige ervaring. Een hele fijne vakantie verder. Veel groetjes uit een regenachtig Goirle.
  2. Jeanne van Puijenbroek:
    18 mei 2015
    Hoi Ankie en Niek.

Wat is de wereld met zijn dieren op het land en in de zee wonder schoon. Bijna niet te bevatten en wat een rijkdom
    dat moeten we koesteren en zorgvuldig mee omgaan.
    De groetjes van Jeanne.