Curacao 15 mei

15 mei 2015 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag naar Kula Holanda geweestt: het slavernijmuseum. Met rondleiding en dat maakt het meteen nog indrukwekkender:  schatting is dat er 200 miljoen afrikanen met. de slavernij  te maken hebben gehad (wereldwijd). Daarna naar Danny en Suus gereden om de duikspullen voor morgen te regelen en vervolgens met hen gaan eten bij Pirate Bay, waar ze hun trouwfeest hebben en waar ook de band optreedt. Supermooie plek aan de zee met een hele leuke band. Dus we hebben nu alvast een gezellig voorproefje gehad.

1. Marion:
    16 mei 2015
    Ha vakantiegangers,
    Wat een weertje daar zeg. Hier is het niet veel zaaks vandaag. Grijs en regenachtig. Zo jullie hebben er dus weer een mooie dag opzitten en dan vandaag de bruiloft. Heel heel heel veel plezier en geniet ervan.
    Heb ik nog even een vraagje aan mijn broertje de fotograaf. Ik wil de foto's op de pc bewaren en zie dus als onderschrift bij een aantal foto's staan dat die gemaakt zijn op 14 mei 2015 in Los Angeles??? Ha ha ha ligt dat aan bepaalde instellingen want een aantal foto's heeft het dus niet.
    In elk geval nog een fantastische vakantie.
    Groetjes uit ons mooie dorpje.
  2. Ankie Schenning:
    18 mei 2015
    Hoi marion, ik heb dit blog aan gemaakt toen we naar A.erika gingen en steeds blijft hij daar op staan. Als ik er bijtijds aan de k zet ik hem.op huidige lokatie maar ik vergeet het dus soms of hij doet het dus niet goed. Groetjes Ankie