2014 08 25 lissabon dag 3

25 augustus 2014 - Lissabon, Portugal

Vandaag nasr het romantische sintra geweest,waar de royals en andere welgestelden hun zomerverblijven hadden. Het quintahuis was echt over de top, maar wel supermooi ook leuketerrasjes gehad, want vandaag begint de vermoeidheid parte te spekem

1. Marion:
    25 augustus 2014
    Ha Ankie en Christie,
    Ja ik krijg het stiekum in de gaten dat de vermoeidheid op komst is. Ik merk het aan het aantal typefouten in jullie verslag. Ha ha ha Ja daar let IK dan weer op.
    Nee hoor, alle gekheid op een stokje, ik kan me heel goed voorstellen dat jullie moe zijn. Jeminee als ik lees wat jullie allemaal doen op een dag dan is dat niet zo verwonderlijk.
    Er zitten weer schitterende foto's bij en zo te zien is het ook prachtig weer. Nou hier is het nog steeds herfst. Het lijkt wel oktober. In plaats van augustus. Dus geniet nog lekker verder en bedankt weer voor het gezellige verhaaltje. Want ja, ik blijf graag op de hoogte van alles.
  2. Jeanne van Puijenbroek:
    26 augustus 2014
    Hoi Ankie en Christie.
    ZO op de foto,s te zien hebben jullie het wel naar je zin en zeker wat het weer betreft.Bij ons is het vannacht gaan regenen en tot nu toe is het nog niet droog geweest.
    Maar na regen komt er zonneschijn.
    Geniet er nog maar van en een goede terugreis.
    Groet Ton en Jeanne.
  3. Marion:
    26 augustus 2014
    Ha dametjes van het goede leven,
    Het is herfst in Goirle, bereid je er maar op voor. Vandaag zo ongeveer de hele dag alleen maar regen gehad, dus vanmiddag ben ik met Daisy en Megan nog even naar de binnenspeeltuin geweest. Morgen beloven de weerprofeten wat beter weer en dan is het plan om nog even naar de Efteling te gaan.
    Voor jullie nog een hele fijne avond. Ik weet niet hoe laat jullie morgen terugvliegen maar alvast een hele goede reis terug.