2014 dag 7 Isabena

17 juli 2014 - La Puebla de Roda, Spanje

Paar dagen zonder wifi

Vandaag naar la Puebla de Roda gereden. Op google werd een routeduur van 3 uur voorspeld, dwars door de Pyreneeën, dus wij rekenden op veel meer. Dat viel gelukkig mee, we waren er eerder. We hebben nu een huisje op een camping. Een "gezellige" camping, vol met Nederlanders. Tja daarvoor zijn we helemaal naar Spanje gereden. (NIET...!!)
Het huisje stelt niets voor, de plek is vervelend, zo ongeveer naast het restaurant, de regels ( om 23.00 uur stil) worden met voeten getreden. Gelukkig is het maar voor 2 nachten. Dat wordt dus een negatieve beoordeling op booking.com.
Het enige positieve is het zwembad, want het is bloedheet: 33*

1. Marion:
    19 juli 2014
    Ge kunt nou immel nie aaltij alles nor wens hebbe.
    Ik begon al ongerust te worden omdat ik een paar dagen niks hoorde. Maar nu weet ik de reden dus. Ha ha ha.
    Hier is het ook bloedheet hoor. Vandaag toch 35 graden. Nu wel helemaal bewolkt en er wordt regen en onweer voorspeld. We wachten af.