Curacao 19 mei

19 mei 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag weer een perfecte dag gehad. Vanmorgen zijn we gaan ontbijten bij Danny en Suus, zodat we meteen de andere bruiloftsgasten konden ontmoeten. Daarna zijn we doorgereden naar Playa Lagun, een mooi baaitje en een perfecte snorkelplek. Want duiken kon vandaag niet omdat mijn oor dicht zit en ik dus doof ben aan de linkerkant.

Maar dat bleek nu niet erg te zijn want het snorkelen was ook erg de moeite waard.

Daarna weer naar Playa Piskado gereden om foto's te maken van de schildpadden. In eerste instantie konden we ze niet vinden, maar na even stopte er een vissersboot, die de vis op de boot schoonmaakte en de restante over boord gooide. In no-time kwamen er 4 schildpadden en even later zelfs een vijfde: 2 supergrote en 3 kleinere schildpadden. Ze kwamen nu zo dichtbij dat we ze bijna konden aanraken. Vervolgens naar Kula Hulanda gereden, een tweede hotel van dezelfde eigenaar, maar nu helemaal Afrikaans met een superuitzicht op zee.  Het is allemaal zo idyllisch voor de toeristen.  De binnenlanden zijn echter overwegend dor en stekelig ( nog nooit zoveel cactussen gezien).