2014 dag 5 Andorra

15 juli 2014 - Ordino, Andorra

Vandaag vanuit Carcassonne naar Andorra vertrokken; hoofdzakelijk op binnendoorwegen, dus het duurde langggggg.

De eerste indruk was niet best: kale hellingen met een nederzetting van hotels, een typisch saai skigebied, maar gaandeweg werd het steeds mooier, hoger en hier uiteindelijk in Llort is het heel mooi. Meteen na aankomst een stukje gaan wandelen langs het beekje met een uitzonderlijke bloemenpracht. Genieten dus....

Daarna boodschappen doen. Andorra is een beladtingstaatje (1% en 4,5% belasting), dus wijn gekocht voor €1,50, fleesen water voor €0,25. Dat is nog eens leuk boodschappen doen.

1. Marion:
    15 juli 2014
    Ha luitjes, Leuk om weer het laatste nieuws te kunnen meebeleven. Nu dus in Andorra. Ja Lucas vertelt me net ook dat het daar heel erg mooi is. En dat is inderdaad nog eens leuk boodschappen doen voor die prijsjes.
    Ik kwam net op weg naar huis (half negen vanavond) Christie nog tegen. Die fietste richting Riel. Verder alles hier oké en het weer belooft beter te worden. Bedankt in elk geval steeds voor de mooie foto's, ik ben er blij mee.
    Fijne avond nog en de groetjes maar weer.
  2. Familie Schenning:
    16 juli 2014
    Het begstroompje loopt onder ons balkon door en de andere foto betreft het appartement in Andorra.
    Andorra zou echt iets voor Lucas zijn; wij hebben al een heleboel foto's van bloemen gemaakt. Groetjes ankie