4 juli 2013 - Boldogasszonyfa, Hongarije

Het is hier goed vakantie vieren. Ik hoef niet elke dag wat te uploaden, want we doen vooral niks. Lekker luieren aan het zwembad, boeken lezen, spelletjes doen. Voor de boodschappen moeten we ruim 20 km rijden, dus dat doen we iedere drie dagen. We hebben een heerlijk groot terras in de schaduw en een mooi terras voor het avondeten in de laatste zon. Het is hier puur genieten.

gisteren hebben we het stadje kaposvar bezocht, een leuk provinciestadje. Zondag gaan we naar pecs en maandag gaan de dames paardrijden.

ik zal proberen binnenkort nog wat foto's te uploaden, maar dan moeten we naar het gemeentehuis met de laptop en daar buiten op een bankje gaan computeren. dat is wel rustig een hele dag zonder computers, ipad en telefoons. 1x per dag loopt het hele spul naar deze kant om alle berichten te downloaden, anders hebben ze er straks na de vakantie meer dan duizend staan.

1. Jeanne van Puijenbroek:
    Beste familie.

Lekker liggen in de zon dat dat ook nog bestaat? Hier in ons kikkerlandje zijn we vergeten wat dat is. Elke dag even zon en dan weer bewolking afwisseling genoeg toch.
    Een lieve groet Opa Ton en Oma Jeanne.
  2. Marion:
    Lieve vakantiegangers,
    Op de eerste plaats bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. En ik werd vanmiddag helemaal blij verrast toen de telefoon ging en Robert mij belde om te feliciteren. Ik heb nog even in een deuk gelegen met hem om de vriezer. Maar alles is weer oké en vanavond hebben we een leuke avond gehad met de diploma-uitreiking van Robin.
    Het weer viel toch weer een beetje tegen vandaag, maar...............de weerprofeten voorspellen toch echt zomerse dagen. Dus dat ze onderhand maar eens gelijk krijgen want het wordt hoog tijd dat we de zon eens wat vaker zien. Oma Jeanne schreef het ook al.
    Nou luitjes geniet maar verder in Luilekkerland en tot volgende week.
    Liefs van ons allemaal
    Marion, Lucas en Robin
  3. Marion:
    5 juli 2013
    Ha broertje en de rest,
    Ik weet niet of jullie een gewone mail kunnen ontvangen dus ik hoop dat jullie deze berichtjes wél binnenkrijgen. We kregen gisteren een rouwkaart in de bus, Sylvia is afgelopen dinsdag overleden. Morgen (zaterdag) is de crematie. Ik wilde dit toch even laten weten.
    Liefs Marion
  4. Familie Schenning:
    6 juli 2013
    Bedankt voor jullie reacties. Wij krijgen ze wel, maar moeten daarvoor naar het gemeentehuis. En dat ziet er wel erg zielig uit, met jen laptopje op de stoep of op het bankje. We zullen volgende week een kaartje sturen naar marc.

groetjes
    ankie en niek en kids
  5. Jeanne van Puijenbroek:
    8 juli 2013
    Hoi Vakantiegenieters,
    Hoe is het jullie nog volop aan het genieten van al het moois en de zon.
    Wat de zon betreft hebben we geen klagen het is hier z,n 25 gr heerlijk we waren er echt aan toe.
    Ik weet niet of jullie nog berichtjes toesturen maar sinds 4juli
    hebben niks meer ontvangen ik hoor het nog wel hoe of het zit.
    Nog fijne dagen en groet van Opa Ton en Oma Jeanne .