2014 dag 6 Andorra (Llorts)

16 juli 2014 - Ordino, Andorra

Een wandeling door de bloementuin van moeder Aarde!!

Vandaag een stukje met de auto gereden en vervolgens 4 uur gewandeld door een schitterende natuur: een bergstroompje met daarlangs de meest kleurrijke bloemen in alerlei soorten. Onvoorstelbaar mooi. Ook nog flink moeten klimmen om vervolgens uit te kijken op schitterende blauwe meertjes en sneeuw. Zie de foto's

1. Robin Brugman:
    17 juli 2014
    Wat een leuke verhalen en prachtige foto's! Zo te zien zijn jullie aan het genieten daar :) Prachtige plekken, qua natuur ook helemaal iets voor ons pap geweest. Geniet ze nog daar (en niet te veel drank in slaan voor dat soort bedragen...... dat is leuk boodschappen doen inderdaad ;-)) Groetjes Robin
  2. Marion:
    17 juli 2014
    Ha luitjes, Jemig wat een prachtige plaatjes zeg. Ze staan al weer op mijn computertje. Het weer ziet er ook nog steeds goed uit zo te zien, maar wij mogen ook niet klagen. Het is hier nu ook echt even een paar dagen zomer. Heerlijk genieten nog zou ik zo zeggen.
  3. Marion:
    Ha vakantievrienden,
    Zowel Robin als jij Ankie hadden het er over dat Andorra echt iets voor Lucas zou zijn. Maar..............dat weet hij wel hoor, want hij is er al ooit geweest. Hij heeft er zelfs nog dia's van (kun je nagaan hoe lang het geleden is).
    Alles nog goed verder? Hier is het écht zomer en morgen wordt het nog warmer. Veel liefs uit Goirle
  4. Jeanne van Puijenbroek:
    19 juli 2014
    ila en Max
  5. Jeanne van Puijenbroek:
    19 juli 2014
    Hoi Ankie ,Niek en Kenneth, Amy,
    Wat een stomme reactie denken jullie natuurlijk, maar het eerste gedeelte van het bericht is wegevallen.
    Met ons Max en Aila gaat het goed. Van avond bbq bij Hubert en Jamie v,w hun verjaardagen.
    Groet Ton en Jeanne.