2014 08 23 lissabon dag 1

23 augustus 2014 - Lissabon, Portugal

Vanmorgen vroeg opgestaan en om 3.20 vertrokken richting Schiphol. Om 6.50 stegen we op en om 9.00 uur plaatselijke tijd landden we (1 uur verschil). Vrrvolgens een Lisboakaart gekocht en met de metro naar het hotel. Nog nooit zo'n schone metro gezien!!

Ingecheckt en de koffers achtergelaten en hup de stad in. Om 11.00 uur zaten we in de sightseeing bus.een stuk door de oude wijk en een stuk door de nieuwe wijk (expo 1998).

Daarna terug naar het hotel om de kamer te kunnen bekijken, wat gegeten bij de buurman en met de metro naar het kasteel.

Vervolgens wat door de Alfamawijk gedwaald en tot slot de andere sightseeing tour genomen met de bus.

Daarna lekker bij ern italiaan gegeten en toen doodmoe ons bed in.

Het lijkt alsof we al dagen weg zijn: veel gezien, heerlijk weer, ZON!! en een mooie stad

Super!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marion:
    24 augustus 2014
    Ha Ankie en Christie, ik hoorde inderdaad dat de reis goed was gegaan en jullie hebben dus al een fantastische dag gehad.
    Gelukkig hebben jullie wat zo'n bewaard want nu is het hier in elk geval ook mooi weer.
    Bedankt voor de foto's en ik zou zeggen geniet ervan de komende dagen.
    Veel liefs uit Goirle
    Marizonneke
  2. Jeanne van Puijenbroek:
    24 augustus 2014
    Hallo, Ankie en Christie,

Fijn om te weten dat de reis vlot is verlopen en de eerste dag al veel hebben gezien en genoten van het mooie warme Portugal.

Groet Opa en Oma.