2014 dag 10 Cardona zoutmijn en Barcelona

20 juli 2014 - Barcelona, Spanje

Na een goede nachtrust  en lekker ontbijt zijn we er weer helemaal klaar voor. Om half 11 hadden we een rondleiding door de zoutmijn geboekt. Dat was werkelijk schitterend.

Daarna ruim 1 uur rijden naar Barcelona, waar we een schitterend appartement hebben met airco! En een gezamenlijk dakterras in de oude binnenstad. Na de spullen wat uitgepakt te hebben gingen we naar het strand, alleen om even te kijken. Daarna de taxi genomen naar la rambla en na daar even overheen gelopen te hebben een metrokaartje gekocht en op naar park guel. Dat is echter veranderd in opzet, je moet er voortaan voor betalen en dat werkt met timetables, dus voor vandaag moesten we minimaal 2 uur wachten. Dus kaartjes gekocht voor morgen. Gegeten en op nasr de fonteinen. Daar waren we iets over 9 en ook dat was schitterend , wel niet te vergelijken met de Efteling, maar wel mooi. De metro weer terug en nog rven nagenieten op het dakterras en nu dus in bed.

1. Marion:
    21 juli 2014
    Ha lieve vakantiegangers, ik betwijfel dus of mijn reacties wel goed binnenkomen. Ik heb namelijk nog gereageerd op de mail over het Spaans van Amy maar dat kan ik nergens terugvinden. Hopelijk komt deze reactie wel bij jullie terecht want ik ben behoorlijk van de wap.
    Het zal wel aan het weer en de leeftijd liggen (vooral het laatste) maar ik was dus in de veronderstelling dat julie morgen al weer thuis kwamen.
    Maar Christie bracht gelukkig verheldering in deze zaak want die was vanavond nog even bij Daisy en Jan en vertelde dus dat ik er naast zat. En dat verbaasde haar dus ook, want Marizonneke weet het meestal precies. Nou deze keer dus niet. Ha ha ha..

Maar goed, over tot de orde van de dag. jullie zijn dus weer een fantastische ervaring rijker en Barcelona weer gezien. Nog in de buurt geweest van waar wij 7 jaar geleden waren?

Hier verder alles prima. Bloedheet, echt zomer maar altijd beter dan een hele dag regen.
    Voor nu hou ik er mee op, ik ga nog wat foto's van jullie bekijken, een beetje aanspeetten en dan mijn mandje opzoeken.

Lieve luitjes nog een fantastische vakantie verder en veel liefs uit Goirle
  2. Robin Brugman:
    21 juli 2014
    Ha familie,

Wat een mooie verhalen zeg om te lezen. Jullie treffen het wel daar! En wat een prachtige foto's van die zoutmijnen. Geniet nog heel veel daar!

Groetjes Robin