Dag 25, 1 augustus 2012

1 augustus 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Lekker uitgeslapen en vervolgens naar het strand. Het was weer wat bewolkt en daardoor enigszins koud. Dus ... we zijn nu verbrand. Slim van ons als we morgen de hele dag in het vliegtuig moeten zitten.

Maar ondanks dat hebben we weer een hele speciale dag gehad, want terwijl Niek, Amy en Robert aan het zwemmen waren, kwamen er ondertussen een schooltje dofijnen langs. Ik heb er minimaal 5 geteld. Ze haalden allerlei kunsten uit. Echt zo m ooi om te zien en zo dichtbij. De camera lag in de auot, dus na een tijdje ben ik die gaan halen en de school nog een stukje gevolgd, maar het viel helaas niet mee om ze goed op de foto te krijgen.

Toen we in de gaten kregen dat we aan het verbranden waren, hebben we onze T-shirts aan gaan doen en zijn we de laatste souvernirs gaan kopen op Venice Beach. Op tijd naar huis , onder de douche en op naar de mexicaan El Compadre ( geadviseerd door Saskia). Amy wilde ook nog graag even naar Hollywoodboulevard: naar Graumnas Chinese Theatre, omdat daar walk of fame sterren liggen met handafdrukken. Maar wat treft: er is daar de premiere van Total Recall. De halve straat afgezet, een hele hoop paparrazi. En wie zien we: Colin Farrell, die naar ons zwaait!!!

Amy vond het jammer dat we de sterren met handafdrukken niet hebben gezien; wij vonden het bijzonder om in de stad der stereen zo'n premiere met alle poespas eromheen te zien.

Nu gaan we de laatste spullen inpakken en dan vroeg naar bed, want morgen oeten we om kwart voor zes vertrekken.

1. Opa Kees:
    Lieve lieve kinderen

Fijn dat jullie zo genoten hebben,
    We wensen jullie behouden thuiskomst. En een gelukkig nieuwjaar ook nog een zalig kerstfeest en prettige paasdagen
    Je zult wel denken ,die ouwe knar is hartstikke gek,en dat is dan ook zo.

Mijn zilveren kop is net een mallemolen en ik gooi alles door elkaar,maar uit al die lariekoek kunnen jullie wel opmaken hoe het met mij gesteld is.mochten jullie er wel een reet van snappen,dan zijn jullie nog slimmer dan ik al dacht.

Veel groeten van iedereen maar vooral van

OPA
  2. Karin verhoeven:
    hoi allemaal,
    wat 'n leuke afsluiter in L.A.
    Een premiere en
    een echte levende ster!!
    Leuke foto ook. De paparazzi uit Goirle was erbij!! haha
    Nog 'n lange vlucht voor de boeg, maar de thuiskomst zal heel fijn zijn. De familie zit te wachten op de verhalen en die duizenden foto's.
    Ik heb de verhalen met veel plezier ( en 'n beetje weemoed) gelezen.
    see you, veel groetjes, Karin
  3. Marion:
    2 augustus 2012
    Dit lezen jullie misschien nog wel als jullie thuis zijn.
    Ik heb de site nauwlettend in de gaten gehouden en gezien dat jullie vliegtuig om 09.38 uur vertrokken is.
    Wij hebben geweldig genoten van al jullie reisavonturen en de foto's, maar oh oh oh wat zal ik blij zijn om jullie weer gewoon "live" te zien en te spreken.
    Liefs MarizOnneke