Dag 24, 31 juli 2012

31 juli 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vandaag eerst LA verkend. Eerst the sign gezocht: de hollywood-letters.  Volgens internet het beste te zien van het observatory, maar op derona-drive en canyonlake drive  veel beter te zien.

Daarna naar de Walk of Fame geweest. We hadden niet in de gaten dat dat zo'n lange weg was. Maar eigenlijk niet heel interessant, want er zijn  ook heel veel sterren waar wij nog nooit van gehoord hebben. Maar natuurlijk hebben we wel wat bekende namen op de foto gezet.

Vervolgens koers gezet naar Beverly Hills.  Op de hoogste toppen staan supergrote huizen, maar die zijn helemaal aan het zicht onttrokken. Op een lager niveau staan wel supermooie huizen. Onze laptop viel tijdens het reizen uit, dus waren we de adressen kwijt van de sterren. Ach ja , ze wonen in ieder geval mooi.

zo rond drie uur waren we het beu en zijn we weer naar het strand gegaan, deze keer naar Santa Monica-beach.

en nu zitten we te wachten op de pizza's.

morgen ons laatste dagje en dan donderrdag naar huis. Het reisschema lijkt nog ongewijzigd.

1. Opa Kees:
    1 augustus 2012
    Hoera hoera hoera.

Hoera welkom thuis
    Laat dat Amerika maar barsten,het is nergens beter dan hier

Tot ziens ..........OPA en de res
  2. Daisy:
    1 augustus 2012
    Wat fijn te lezen dat jullie de laatste dagen ook nog zo hebben genoten! Het einde is weer in zicht maar volgens mij kunnen jullie neerkijken op een geweldige vakantie!! Wij vinden het ook weer fijn als jullie weer terug zijn. Alvast een goede reis terug en tot snel!