DAG 18, 25 juli 2012

25 juli 2012 - Kayenta, Arizona, Verenigde Staten

We hadden de vorige dag allemaal niet zo heel goed geslapen, dus slapen we vandaag een beetje uit, ontbijten op ons gemak met allerlei lekkere hapjes en rijden dan naar        Monument Valley. Monument Valley is echt bekend van de Westerns en de sigaretten reclames. Rond 13.00 uur zijn we er en na entree betaald te hebben, rijden we met de auto over de onverharde weg door het park heen. Officieel mag het niet met een huurauto, maar we hebben een fou-wheel-drive, die nogal hoog op zijn wilen staat, dus dat moet toch echt wel kunnen. Het bleek ook geen enkel probleem te zijn. We zijn langs elf bergen/pilaren gereden met supermooie uitzichtpunten. Het was weer echt anders en weer echt indrukwekkend.

Amerika heeft echt een indrukwekkend landschap. Ook vandaag weer tijdens het rijden blijven we ons verbazen over alle kleuren terwijl er zover als je kunt kijken verder niets te zien is. Ik denk wel met regelmaat aan de pioniers die met paard en wagen vanuit het oosten naar het westen trokken. Wat een zware tochten moeten dat zijn geweest. Zo'n uitgestrekte vlakten, zo warm.

Rond half 6 reden we naar het hotal en hebben daar gegeten en daarna lekker aan het zwembad gelegen.

1. Opa Kees:
    26 juli 2012
    Dag genieters

Het lijkt me wel wat om daar voorgoed te blijven want het
    Is nergens mooier,behalve hier natuurlijk iin .goirle is het een en al genieten als je lekker in je nest ligt en af en toe een flinke scheet laat verre Amerika geen weet van hebben

Groetjes en een flinke wind van opa
    Dan dromen we de mooiste dromen met kleuren waar ze in het
    Land van de jankees niet tegen op kunnen
  2. Marion:
    26 juli 2012
    Ha avonturiers,
    We vallen van de ene verbazing in de andere bij het lezen van jullie avonturen. Enne die afstanden die jullie al afgelegd hebben is ook niet mis.
    Hier gaat het zijn gangetje. De ene dag wat beter dan de andere. Jullie fotocamera zal zo ondertussen wel uit zijn voegen springen denk ik bij al die opnames, ik hoop het later allemaal nog eens op mijn gemak te kunnen bekijken.
    Geniet ze verder en tot het volgende avontuur.
    Groetjes MarizOnneke