Dag 13, 20 juli 2012

20 juli 2012 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Op de helft, en een dag rust ingepland. Alhoewel rust...
De meiden wilden ook nog wel een dagje shoppen en in New York was dat er bij in geschoten. Gelukkig zitten hier een heleboel outletcenters. Dus wie weet, gaan we ook nog voor een leuk prijsje een paar Vans schoenen scoren. En ja hoor. Het eerste paar was gewoon $ 55,00 , maar het tweede paar was slechts $15,00. Christie 2 Vans-broeken en een paar Nikes. Een leuke magneet voor Marion ( om haar alvast nieuwsgierig te maken ha,ha).

Wij, de dames waren na een paar uur terug in het hotel en hebben daarna lekker aan het zwembad gelegen. Ook voor Robert een dagje rust met een heleboel afleveringen van Dexter. Niek en Kenneth waren eerst gaan zwemmen en vervolgens het hotel Mandalay bay en Luxorhotel gaan bekijken.

Christie wil vanavond voor ons koken en daarna is het plan om het tweede deel van de Strip te gaan bekijken, want die is dus 7 kilometer lang.

1. Opa Kees:
    21 juli 2012
    Lieve Amerikanen
    Geef maar flink wat geld uit want die arme. Jankees hebben dat wel nodig.als je maar zorgt dat alles mee naar huis kan.
    En Christie goed je best doen met koken want ook in de u.s
    Lusten ze wel een lekker hapje.
    Ik heb mijn hapje juist op,en ditmaal was het een uitgelezen
    Soepje dat al lang lag te wachten om opgevreten te worden.
    Het smaakte nog voor treffelijk en met dit barre zomerweer gaat dt er wel in
    Veel succes met je kookkunsten daar in den vreemde.

Groetjes van opa en een dikke kus

Opa en de rest
  2. Marion:
    21 juli 2012
    Ha lieve vakantiegangers,
    Tja ik lees iets over een magneet en dan word ik natuurlijk heeeeeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig. Een dagje rust hebben jullie natuurlijk hard nodig na zoveel indrukken.
    Hier gebeurd niet veel dus ik ben blij met jullie verslagen. Hebben we in elk geval elke dag iets te lezen.
    Maar..................de zomer komt er hier eindelijk ook aan. Vanaf maandag voorspellen ze temperaturen rond de 25 graden en dat is al weer lang geleden hier.
    Nou luitjes veel plezier weer en tot het volgende verslag.
    Groetjes van ons allemaal
    Marizonneke