Welkom op mijn reisblog!

9 juni 2012 - Goirle, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

1. Reislogger:
    9 juni 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Els:
    25 juni 2012
    ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen.
  3. Marion:
    Kun je op deze site op twee plaatsen reacties schrijven, want ik zie dat er hier eentje van Els staat, die van Daisy en mij staan op het andere gedeelte. Vanmiddag heb ik in naam van onze pa ook een reactie geschreven maar die kan ik dus nergens vinden.
    Maar goed, als we de verhalen strakjes maar krijgen.
  4. Ankie Schenning:
    25 juni 2012
    Je hebt inderdaad 2 pagina's: 1 met welkom en 1 met Amerika. Dat staat bij laatste reisverhalen, hier rechts boven.
  5. Opa Kees:
    26 juni 2012
    Lieve allemaal,
    Ook ik ben benieuwd naar jullie reisavonturen. Ik zal ze met plezier lezen, als mijn oogjes het tenminste toestaan.
    Maar anders laat ik het gewoon voorlezen.
  6. Marion:
    7 juli 2012
    Lieve broer, schoonzus, Kenneth, Christie, Robert en Amy
    Nog één nachtje slapen en dan is het zover. Jullie geweldige vakantie naar Amerika.
    Een hele goede reis gewenst van ons allemaal maar vooral heel heel heel veel plezier.