maandag 1 juli 2013

1 juli 2013 - Boldogasszonyfa, Hongarije

Vandaag zijn Niek, Kennet, Freeke, Erik en Christie eerst een flink eind gaan wandelen. Dwars door de weilanden en daarna zijn we de hele dag lekker aan het zwembad gaan liggen. Wat luchtbedden opgeblazen en een dagje niks.

1. Jeanne van Puijenbroek:
    1 juli 2013
    Hoi Luilakkers.
    Wat een genot om zo lekker in het zwembad rond te dobberen en niks te hoeven dan te genieten heerlijk toch.
    Wij hebben gisteren ook een leuke dag gehad. Jamie en Mitchell hebben de hele dag mee geholpen dat was heerlijk konden wij zelf praten met de gasten heel goed idee.
    Met Max en Aila gaat het goed hebben het reuze naar hun zin duiken in elke plas of sloot en bij thuis komst ploffen ze op het kussen helemaal uitgeteld.
    Verder weet ik niks meer te vertellen heb het goed en hou het goed.
    Groet Opa Ton en Oma Jeanne.
  2. Marion:
    1 juli 2013
    Lieve vakantiegangers,
    Fijn om zo vroeg op de avond alweer het laatste nieuws uit Hongarije te ontvangen. Ik heb zojuist alle foto's en reisverslagen weer bijgewerkt, want ik moet natuurlijk wel goed op de hoogte blijven van alles.
    Dè ziet ur nie verkeerd uit zo'n zwembad aon ut huis. Volop genieten dus. Hier gaat alles goed. Ik ben deze week 3 dagen oppasoma en Megan doet het supergoed. Ik zou zeggen nog een fijne dag verder en heel veel groetjes natuurlijk van ons allemaal.
    Liefs Marion
  3. Daisy:
    2 juli 2013
    Hoi hoi!
    Wat ziet dat er daar relaxed uit! Heerlijk hoor!
    Geniet ervan!