Kreta, preveli beach

2 oktober 2016 - Kreta, Griekenland

's Morgens genoten van het uitzicgt op het balkon, want zo'n ruim uitzicht hebben we nog nooit gehad. Echt schitterend. Rond 11 uur de auto gepakt en op weg gegaan naar Prevelibeach. Halverwege in Spili aangelegd waar we heerlijke Griekse yoghurt met fruit, walnoten en honing aten en daarna naar Preveli. Eerst nasr het klooster en toen wilden we naar het strand. Een zandweg van 5 kilometer leidde naar het strand met2 hotelletjes. Gelukkig was er nog een kamer vrij en voor €25 hadden we pnze volgende kamer. Daarna een stukje klimen nasr het strand. Volgens de boekjes heet het "het palmenstrand" mar de foto's lieten vooral coniferen zien. Dus ik was asngenaam verrast door een palmenbos in de kloof. Supergroot en superveel waardoor het operns een tropisch paradijsje leek. Na het eten nog lekker asn het strand gezeten, naar de sterren gekeken, want zo donker zie je het bij ons niet meer.

1. Marion:
    2 oktober 2016
    Zo dat klinkt wel als een supermooie vakantie. Mooie foto's ook.
    Hier is vandaag (zondag 2 oktober) dan toch echt de herfst begonnen. Vanmorgen een graad of 14, regen en wind.
    We hadden het gisteren met de kindjes op de Efteling in elk geval getroffen. In Riel gaat het zijn gangetje. Jan moet veel rusten maar dat valt natuurlijk niet mee met die twee kleine apen de hele dag in huis. Maar Daisy heeft het goed onder controle. Vanavond heeft ze met de kindjes bij ons gegeten en Robin kwam zijn knietjes ook onder de tafel schuiven.
    Heeeeel veel plezier nog, veel mooi weer en ik kijk weer uit naar het volgende verhaaltje
  2. Familie Schenning:
    4 oktober 2016
    Veel succes met het opvangen van de kinderen. Maar dat is jullie wel toevertrouwd