Kreta, de noordkust

3 oktober 2016 - Réthimnon, Griekenland

Na een heerlijk ontbijt weer naar het palmenstrand gelopen, maar dit keer gewapend met fototoestel. Rond 12 uur werd het weer echt warm en zijn we terug gelopen naar de auto en hebben de 5 kilometer over een onverharde steile bergweg teruggereden. Daarna naar de noordkust: Rethimno. Dat was nu echt niet ons ding: massatoerisme ten top. Toch maar een kamer gehuurd en nog even aan het strand en daarna gaan eten in de stad. Dat was wel erg lekker en leuk, in een mooie

1. Marion:
    4 oktober 2016
    Mis ik nou een stukje? Het eten was erg lekker en leuk, in een mooie............

Echt warm. Geniet maar van de zon en het warme weer want hief is het écht herfst. Vandaag 14 graden maar gelukkig wel droog. In Riel gaat het gelukkig weer een beetje de goede kant op, vanavond kwam Ronald met een grote fruitmand voor Jan. Morfine is hij nu vanaf en dat praat toch wel wat prettiger.
    Nou het is weer middernacht dus ik ga de luikjes maar eens dichtdoen, morgen weer vroeg dag.
    Heel veel plezier verder, geniet van alle mooie dingen
    Liefs Marion
  2. Familie Schenning:
    7 oktober 2016
    Mooie tuin. Het internet is niet altijd optimaal, waardoor er soms wel wat mis gaat. Groetjes
  3. Marion:
    7 oktober 2016
    Ha ha ha. Ja ik dacht al...........
    Maar goed, nu begrijp ik het inderdaad.
    Fijne dagen nog daar