Fietsen naar Friesland

19 juli 2017 - Balk, Nederland

Dag 16 uli. Om. 9 uur vertrekken we. Op de rotonde op de Tilburgseweg hebben we al een lekke band. Terug naar huis. Band gemaakt. Om half 11 de tweede poging ondanks de bobbel in de band. Maar na even fietsen zet de band zich en gaandeweg krijgen we het vertrouwen dat het toch wel goed zit met de band. We hadden thuis de route uitgezet en in de Garmin geladen maar het bleek een natuur route te zijn wat inhoudt dat hij over onverharde wegen gaat. Gelukkig kwamen we knooppunt borden tegen en hebben we ter plekke de route opnieuw uitgezet op een stukje paper. Al met al ging het toch goed. Een prachtige route door het vertrouwde Brabantse land en daarna door Maas en Waal. Meteen naar Appeltern gefietst en nog ruim 2 uur door de tuinen van Appeltern gestruind. Daarna pannekoeken gegeten omdat we langs een schitterend terras kwamen in een appelboomgaard. Het tuinhuisje via vrienden op de fiets was geweldig. Een schattig huisje met veranda in weer een boomgaard aan een vijver. Het bed was niet al te best dus de volgende vroeg wakker en om kwart voor 8 weer op de fiets