Kreta, Falassarna 2

7 oktober 2016 - Kreta, Griekenland

We zouden een paar dagen hier blijven en dan vandaag naar de Samariakloof rijden om hem morgen te gaan lopen. Maar Niek heeft een beetje last van zijn knie en ziet er tegen op, want je moet in de eerste 2 kilometer 700 meter dalen, klauterend over rotsen. Ik heb zijn knie getest en bij buigen heeft hij pijn, dus lijkt het niet zo verstandig om te gaan. Bovendien hebben we het hier goed naar ons zin, dus hebben we hier een andere kamer gevraagd, iets groter en eengroter balkon en blijven we deze laatste dagen op dit mooie strand.

1. Marion:
    7 oktober 2016
    Groot gelijk om lekker op het mooie strand te blijven. Straks kan mijn lieve broertje helemaal niet meer uit de weg als hij zijn knie forceert. Heerlijk uitrusten en vooral genieten van het mooie weer want hier is het écht herfst nu. Vandaag kwam de temperatuur niet hoger uit dan 14 graden. Heel veel plezier nog de komende dagen, Lucas en ik gaan morgen nog een dagje met Daisy en de kindjes naar de Efteling. Megan gaat voor de eerste keer dan in Joris en de Draak.
    Voor Kenneth en Lindsy gaan we kortingskaartjes kopen want die willen zondag naar de Efteling gaan net als Robin.
    Veel groetjes van ons allemaal
  2. Jeanne van Puijenbroek:
    8 oktober 2016
    Hoi Ankie en Niek,
    Wat vervelend van die knie, een paar dagen rusten en dan maar hopen dat het weer lukt.
    En anders maar de boel om zetten in een lui strandleven.
    Bij ons gaat het z.n gangetje we zingen en bidden wat en wandelen elke dag en zo vliegt de tijd voorbij. Veel liefs en groet Jeanne.