Curacao 20 mei

20 mei 2015 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Vandaag hadden we de bruiloft van Danny en Suzan. De meest romantische bruiloft ooit. Op het strand van Daaibooi waren rieten overkappingen. Een ervan was door de weddingplanner helemaal met tule versierd. Er stonden stoeltjes met witte bekleding. Een tafeltje met kaarsen en daarachter een hele leuke donkere ambtenaar van de burgelijke stand met toga. Danny had van te voren het verhaal van hun relatie gemaild, dus kon hij ook een mooi persoonlijk verhaal vertellen. Suzan kwam met de kinderen het strand op lopen, terwijl de kinderen rozenblaadjes strooide. Ze "gaven" haar aan Danny en terwijl zij naar "het altaar" liepen kwam er een kwartet aan hen aan lopen met schitterende ingetogen Carribische muziek. Een mooie plechtigheid met een kindakte erbij. Daarna champagne en bruidstaart op het strand.

Vervolgens naar Pirates Bay waar ook weer een supermooie tafel gedekt stond met glazen stolpen, schelpen en kaarsen.  Onder een boom aan de zee hebben we lekker gegeten. Daarna stind bij de bar de band klaar en hebben we nog een uurtje of 2 gedanst.  En in de pauze van de band de wensballonnen opgelaten.

Wat een mooie dag. Hoewel ik zelf liever zou feesten met al mijn familie en vrienden.

1. Marion:
    21 mei 2015
    Ik heb net op de familiechat foto's en filmpjes gezien. Ziet er inderdaad heel mooi uit daar. Geniet er nog lekker van de komende dagen, heel veel plezier.
    Veel liefs uit een nu ook heel zonnig Goirle.
    Marion
  2. Jeanne van Puijenbroek:
    22 mei 2015
    Hoi Ank en Niek,

Zo te zien is het heel gevarieerd in Curacao een bruiloft en leuke duik en boottochten dat is genieten toch.
    Een lieve groet van Jeanne.