Op naar Bali

21 juli 2019 - Canggu, Indonesië

Vrijdag 19 juli werden we om 11.20 uur opgehaald en begon onze trip naar Bali. Het inchecken verliep voorspoedig en ook op Schiphol hadden we al gauw een rustig plekje gevonden om te wachten. Om 17.20 uur vertrok het vliegtuig keurig op tijd. Goede stoelen, genoeg beenruimte, een mooi aanbod van films en TV. Na een aantal uren begon je je  kont en rug wel flink te voelen, maar al met al viel het niet tegen. Vervolgens 7 uur wachten in Shanghai. We dachten daar flink te gaan shoppen,  maar er was vrijwel niets te koop. Wat parfum,  sigaretten en panda knuffels. (Lindsy 🐼). Ook hier een rustig plekje gezocht en op de banken een dutje gedaan.  Vervolgens nog een keer 6 uur om naar Bali  te vliegen, want dat opeens heel kort lijkt. Nono had een aardige chauffeur geregeld en om half 2 ' s nachts waren we dan echt op de plaats van bestemming.  Een goed bed, goede airco. Een prima eerste dag

1. Marion:
    Lieve vakantiegangers,
    Fijn dat jullie reis zo voorspoedig is verlopen, ik heb het ongeveer de hele dag gevolgd op de computer. Een super mooie vakantie gewenst en ik volg de verhalen op de voet natuurlijk. Liefs uit Goirle
  2. Dennis en Robin:
    21 juli 2019
    Fijn dat de reis zo goed is gegaan! Nu lekker genieten daar. Wij gaan jullie verhalen volgen!
  3. Christie:
    21 juli 2019
    Ja wat een lange reis! Maar nu kan het genieten beginnen!:-)
  4. Lucas:
    21 juli 2019
    Fijn dat de reis inderdaad voorspoedig is verlopen! Met al die reisverhalen heb ik heel wat lectuur! 🤗Ook ik zal jullie op de voet volgen! Even uitrusten nu en dan het avontuur tegemoet zal ik maar zeggen!👋
  5. Lucas:
    21 juli 2019
    Even mijn naam veranderd, maakt het wat persoonlijker!
  6. Daisy:
    21 juli 2019
    Het lange reizen wordt al beloond zie ik! Geniet ervan!
  7. Lindsy:
    23 juli 2019
    We kijken al uit naar de panda's :D