28 juli Borobodur

28 juli 2019 - Yogyakarta, Indonesië

Een auto met privé chauffeur gehuurd voor vandaag,  want dat is net zo duur als alleen een auto. En je wilt hier echt niét zelf rijden. Na het ontbijt naar Borobodur, een groot boeddhistisch complex. Met 2 parasols en een gids over het terrein gelopen en bovenaan 3 rondjes in stilte om de hoogste stoepa heen. Daarna naar een kleine tempel : Candi Pawon en vervolgens naar een iets grotere Candi Mendut. Op tripadvisor had ik over een leuk koffietentje gelezen maar die reviews moeten wel heel.oud zijn geweest, want er was niets te doen. Dus bracht de chauffeur ons naar een ander restaurant met een overdekt terras en heerlijk eten. Op aanraden van Taufan hebben we een typisch gerecht uit Yogyakarta geprobeerd: Gudeg. En inderdaad het was heel lekker.

1. Christie:
    29 juli 2019
    Ja wij verbazen ons er ook over hoe het hier uit kan voor die taxi-chauffeurs!
    Tot morgen! Wij hebben er zin in!
  2. Marion:
    29 juli 2019
    Inmiddels ben ik ook de reisverslagen van Christie en Erik aan het volgen, dus druk druk druk. En natuurlijk bij alle vakantiegangers kijken of het goed gaat en dan ook nog puzzelen tussendoor. Maar ik geniet ervan om alles te kunnen volgen en wens jullie alvast heel veel plezier de komende weken met het hele span bij elkaar. Liefs uit ons mooie dorpje
  3. Familie Schenning:
    29 juli 2019
    Dank je wel. We hebben er zin in. Groetjes en puzzel ze.

Ze zouden jou hier ook wel kunnen gebruiken om alle blokken van een tempel te sorteren. Ze moeten er nog 200 en doen er ongeveer 2 per jaar
  4. Marion:
    29 juli 2019
    Als ut nie zo ver was, kwam ik met liefde en plezier helpen ha ha