22 juli op weg naar Ijen

22 juli 2019 - Kampung Anyar, Indonesië

We worden keurig op tijd opgehaald en rijden gedurende 3 uur naar de ferry naar Java. Daar worden we opgehaald door een goed Engels-sprekende chauffeur die ons naar het hotel van Ijen rijdt. Het hotel lijkt niet op wat we verwacht hadden,  maar het ligt in een schitterende omgeving, midden tussen de rijstvelden.  We doen een spelletje en eten wat en wachten to vannacht half 1 voor de wandeling naar de vulkaan van Ijen

1. Marion:
    22 juli 2019
    Ben heeeel benieuwd. Geniet van de mooie wandeling naar de vulkaan.
    Ankie, ik heb gisteren jullie mam aan de lijn gehad want ik was er twee keer geweest maar er was niemand thuis. Eindelijk gisteravond om half negen was ze er. Ze was dun hillen dag op pad geweest ha ha. Donderdag ga ik met Jeannine bij haar op de koffie want woensdag was ze er niet zei ze.
  2. Familie Schenning:
    23 juli 2019
    Dank je wel. Ze was bij ons Els, volgens de sleutel. Ons Els was een dagje thuis