1 augustus wandeling door de rijstvelden en langs het strand

3 augustus 2019 - Seririt, Indonesië

Na weer een heerlijk ontbijt besluiten we de wandeling uit het ideeën-boek van villa Buddha te doen. Het eerste deel is niet heel interessant want we moeten een tijdje in ganzenpas langs de weg lopen, maar dan komen we bij een baby-borrel uit waar we doorheen moeten. We zijn onder de indruk van de mooie versieringen en mooie mensen. De baby is even oud als Niels en net zo flink. Hoewel we uitgenodigd worden, gaan we toch verder, want Niels moet eten en Christie vindt het dan niet fijn als ze allemaal rond haar heen komen staan. En dat snappen we heel goed.  Want als mensen uit Belanda zijn we toch nog soms een hele bezienswaardigheid.

Na het voeden aan de rand van de weg gaat onze tocht verder door de rijstvelden en dan langs het strand.  Het zand is hier erg zwart en er spoelt aan deze kant van Bali veel troep aan. We moeten een paar riviertjes passeren waarbij de randen een soort drijfzand zijn. We zakken tot onze knieën en soms heupen in de modder. Maar het was een schitterende wandeling.

Als we terug komen,  hebben de dames de lunch al klaar en genieten we van een heerlijke kippensoep.

Daarna luieren we een beetje. Behalve Christie, Erik en Robert die met de kano de zee op gaan en daar ook nog en een paar visjes vangen.

's Avonds worden we weer heerlijk getrakteerd op babi pangang en als dessert een pisang goreng.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl