Kreta

26 september 2016 - Zaros, Griekenland

17.50 uur vlucht naar Heraklion. Nergens ons paspoort hoeven te latennzien. Vreemd, niet waar? Een klein vliegveld, dus alles ging snel: koffers van de band, auto ophalen, dus we waren rond half 11 al in het hotel. Midden in het centrum. Een wandelingetje gemaakt door hey centrum en langs het Venetiaanse fort, glaasje wijn gedronken en naar bed.

De volgendecdag 27 september naar Knossos geweest, een minoische opgraving en gedeeltelijk gerestaureerd door Evans, wat het ook een beetje nep maakt. Daarna naar Zaros gereden door zeer smalle bergweggetjes en uiteindelijk bij een grieks hotelletje met ern eigenaresse van 80 jaar. Eerst thee: onthaasten. Daarna gaan eten bij Idihotel waar een Griekse avond was. En raki gedronken, een soort ouzo. Leukde dag !

1. Marion:
    28 september 2016
    Ha broertje en schoonzusje,
    Ik vind dat niet raar hoor dat jullie nergens je paspoort hoefden te laten zien. Twee van die lieve gezichtjes daar heb je toch geen paspoort voor nodig?
    Fijn dat de reis vlot verliep en jullie er al een leuke eerste dag op hebben zitten. En ik weer blij met jullie verhaaltje, kunnen we jullie reis ook een beetje meebeleven.
    Fijne vakantie
    Liefs Marion
  2. Familie Schenning:
    2 oktober 2016
    Ik maak er maar weer een digitaal dagboekje van. Is straks ook weer handig voor het fotoboek. Groetjes en bedankt voor je reactie