Fetos

30 september 2016 - Kalamaki, Griekenland

in de ochtend naar Fetos gereden, het tweede Minoische paleis van Kreta. Voor m ij veel mooier dan Knossos, omdat er niet zoveel gerstaureerd is en veel minder toeristisch.

Daarna weer lekker een middagje aan het strand

1. Marion:
    30 september 2016
    Ha lieve vakantiegangers,
    Tussen alle drukte door (boodschappen doen, wassen, strijken, op de kindjes passen nu Jan in het ziekenhuis ligt) nu tijd gehad om de laatste reisverslagen te lezen.
    Jeminee een route van 22 km in plaats van 8. Het is maar goed dat jullie ook lekker aan het strand kunnen liggen want anders was de lol er natuurlijk gauw af.
    Terwijl ik dit type moet ik weer aan onze pa denken toen jullie op vakantie waren in Amerika.
    Elke dag vroeg hij dan of er "post" was van de vakantiegangers. Hij vond het ook heerlijk om die verhalen te lezen net als ik nu weer.
    Dus nogmaals een hele fijne vakantie verder en mooie foto's die had ik vanavond al op Facebook gezien. Liefs Marion
  2. Familie Schenning:
    2 oktober 2016
    Vandaag moesten wij ook aan jullie pa denken: een oudere heel ontspannen man als ober, die het allemaal niet zo heel serieus nam, masr wel lekker eten serveerde. Veel sterkte met het opvangen van liam en megan. Groetjes Ankie