30 juli terug naar Bali.

31 juli 2019 - Seririt, Indonesië

Om kwart voor 6 worden we opgehaald , want om 8.15 uur vliegen we terug naar Bali. Helaas hebben we een uurtje vertraging maar met een uurtje vliegen zijn we dan weer in Denpassar.  Omdat het binnenlandse vlucht is, hoeven we niet meer door de douane.  Een luxe bus staat klaar. We rijden naar Ubud om Christie, Erik en Niels op te halen. Wat heerlijk dat ons gezin al bijna weer compleet is. Een half uurtje later worden we bij een supermooi restaurant afgezet, met een hoog terras met uitzicht over de rijstvelden.  Dat uitzicht is dan ook niet voor niets: we betalen voor de nasi 3x zoveel dan op Java.  Bali is zoveel toeristischer maar ook zoveel rustiger en  mooier. Het autorijden is een verademing na 3 dagen in het drukke Yogyakarta.

Als we dan rond 17.00 uur aankomen in villa Buddha, kunnen we onze ogen niet geloven.  Nog mooier dan op de foto's.  We worden welkom geheten door 4 vriendelijke Balinese vrouwen: Kadek en Puttuh. De andere 2 namen moet ik nog leren.

We kijken op een familie- lounchebank aan het strand naar de zonsondergang en gaan dan aan tafel voor een heerlijke mie goreng met saté. De mannen eten ieder zo'n 15 stokjes. Het is dan ook superlekker.

We doen wat spelletjes en staan rond 4 uur even op om ook Kenneth, Lindsy en Vic welkom te heten.

Wat een fantastisch begin vandeel 2 van onze reis:  2 weken Bali

1. Daisy:
    31 juli 2019
    Wat een prachtige villa!! Nu kloppen de foto's uit de boekjes dus wel! Heerlijk genieten samen!
  2. Familie Schenning:
    3 augustus 2019