dag 6 ballonvaart en boottocht over de Nijl.

15 september 2018 - Luxor, Egypte

Vanochtend stonden we om 3:55 naast ons bed. we werden opgehaald met de bus om vervolgens na 3 kwartier weer voor het hotel afgezet te worden ?! om met de boot over te steken naar de andere kant van de Nijl. Daarna met de bus naar de plek waar de ballonnen opstijgen. Daar kreeg ik te horen dat mijn grote camera niet mee mocht omdat ik dan zogenaamd de militairenbasis kon foto graveren!? wtf.

ik heb m toen maar in bewaring gegeven bij een betrouwbaar lijkende Egyptenaar. jaja die zijn er gelukkig. we hebben genoten van een prachtig uitzicht en een mooie zonsopkomst. na een zachte landing weer terug naar t hotel.

na het ontbijt naar de opstapplaats voor de boot. eerts nog een tempel bekeken van de God van de overstromingen... die was wel toepasselijk want de hele tempel heeft eeuwenlang onder een laag slijk en modder gelegen

De rest van de dag heer gerelaxed op onze koninklijke zeilboot. superdeluxe met alleen nog 1 ander Nederlands stel.

morgen gaan we weer vroeg op pad: 18.15 uur gaat de wekker...

1. Marion:
    16 september 2018
    Ha lieve reizigers, tja...………. Wie geniet er nu niet van een drie kwartier durende busreis in het donker 's morgensvroeg? Maar jullie zijn weer een fantastische ervaring rijker na zo'n ballonvaart. En dan die zeilboot...……..ut moet toch nie gekker worre meej jullie. Dat zag er wel heel mooi uit zeg. Schitterende foto's. Maar 18.15 uur gaat de wekker? Dès vruug hoor. Ge bedoelt natuurlijk 6.15 uur. Alvast een mooie dag weer vandaag.