dag 4 Fietsen naar Balk

19 juli 2017 - Balk, Nederland

Gelukkig hadden we besloten om vroeg op te staan want om 7 uur hoorden we opeens veel herrie. Een hele school klas kwam met blikken achter hun fiets en toeters voorbij het hotel gefietst. Schijnbaar om de laatste schooldag in te luiden. Ze kwamen ontbijten in het hotel.Allemaal leuk en aardig maar zw maakten een hoop kabaal! Dat kun ne ze niet kwalijk nemen; ze waren gewoon vrolijk. Maar we ergerden ons aan de begeleiders die zelf buiten gingen zitten en geen enkele moeite deden om een klein beetje rust te beware. Dus snel afgerekend en weer op de fiets. Een heel ander landschap nu over dijkjes door de kop van Overijsel. Heel mooi. En heel.fijn dat we de wind van achter hadden. Om half 12 waren we in Lemmer. Na een lekkere kop koffie aan het strand gaan liggen. Daarna gelucht bij de Beach club en vervolgens doorgefietst naar Balk ivm mogelijk onweer.

​Bij Christie aangekomen,lekker gedoucht en even door het dorp gelopen om vervolgens op het dakterras te luieren. Straks lekker uit eten met Christie

1. Marion:
    19 juli 2017
    Ha lieve vakantiegangers,
    Wat heerlijk om jullie fietsavontuur zo weer te mogen volgen. En ondanks het slechte begin van de kapotte band hebben jullie het supergoed gedaan. Petje af hoor. Gelukkig ook met mooi weer en ik weet niet hoe het nu in Balk is maar hier schijnt volop de zon. Vanmiddag werd hier ook regen en onweer voorspeld en hoewel het inderdaad dicht trok en wat donker werd is er geen druppel gevallen en rond vier uur werd het gewoon weer stralend weer en dat is het nu nog.

Ik zou zeggen geniet van het weerzien met Christie en Erik en van de omgeving daar. Tot wanneer blijven jullie in Balk?

Heel veel liefs uit ons mooie dorpje
    Marion